dinsdag 30 september 2014

Light, Camera, Action

Ik ben een blije en trotse bezitter van een Pathe Unlimited pas.
Gelukkig heeft mijn vriend mij aangespoord om deze te nemen omdat we nu echt super vaak naar de bios gaan. de afgelopen 5 maanden ben ik naar 14 films geweest. Waarvan ik de meeste niet zou bekijken als ik die pas niet zou hebben.
Het leuke aan zon pas is dat je zomaar random een bioscoop in kan gaan stappen zonder eerst te moeten sparen voor een bioscoopkaartje. En je denkt mwah wat zullen we vanavond eens doen, geen film downloaden maar gewoon ff snel naar de film gaan.

Een pas kost 19 euro per maand dat automatisch van je rekening word afgeschreven elke maand. Je mag dan onbeperkt naar de film, je krijgt 10% korting op je eten en drinken en je moet dan alleen betalen als je naar IMAX of 3d (tenzij je zelf je brilletjes meeneemt) films wilt. Dat is een kleine toeslag van 2 รก 3 euro.
Een losse film (standaard) kost €9, oftewel na 3 films heb je het geld er al weer uit.

Genoeg gekletst over de pas. Omdat ik de laatste tijd naar veel films ben geweest ga ik in deze post mijn laatste 2 films vertellen die ik gezien heb met jullie delen! Ik probeer zoveel mogelijk een samenvatting te maken zonder al teveel te spoileren. Ik geef mijn cijfer in de vorm van het aantal popcornbakjes (van 1 tot 5) en het IMDb cijfer.

Lucy
Scarlett Johansson en Morgan Freeman
Lucy gaat over een meisje dat random een hotel in word gestuurd met een koffer om af te geven aan een of andere Japanner. In het koffertje blijkt een nieuw soort Drug te zitten die je het vermogen geeft om je brein voor de volle 100% te gaan gebruiken. 
Als ik nu verder ga vertellen ga ik ook de clue van de film vertellen en alles wat er gebeurd. dus nu stop ik ermee :P
Ik vond de film echt boven verwachting goed! Ik dacht altijd dat het een hele slechte film was omdat ik niet van sci-fi films hou maar echt hij was super goed! Ga hem snel nog kijken als je hem nog niet gezien hebt want hij draait al een tijd en ik denk dat hij binnenkort wel weggaat.

Mijn cijfer:
IMDb: 6,6


Teenage Mutant Ninja Turtles
Megan Foxx 

Keek je vroeger al naar de tekenfilm van Teenage mutant ninja turtles? Nee? Ik ook niet, ik vond het echt vreselijk. Maar de film, die vond ik stiekem wel goed. 
Teenage Mutant Ninja Turtles gaat over 4 schildpadden broers (Raffael, Michelangelo, Leonardo en Donatello) die leven in het riool samen met hun "vader" rat Splinter.  Het zijn gemuteerde schildpadden die voor een experiment werden gebruikt maar door een ongeluk zijn ze door April (Megan Foxx) buiten losgelaten zodat ze het ongeluk zouden overleven. April komt ze later tegen omdat ze de stad willen beschermen tegen een groep bio terroristen. Zo komen ze ook achter de geschiedenis van hun mutatie.

Mijn cijfer:
IMDb:
6.4



Welke film heb jij voor het laatst gezien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten