dinsdag 7 oktober 2014

Music of the moment

Ik heb zo mijn momenten dat mijn muziekstijl een beetje alle kanten op gaat. 
Zo heb ik mijn vaste bands waar ik alle liedjes van voor naar achter mee kan bleren maar zo nu en dan heb ik een paar losse bands/artiesten waar ik een tijdje helemaal lyrisch van ben!

Zoals je in een oudere post kan lezen ben ik onwijze fan van Thirty Seconds To Mars en Kane. Ik wil deze post vaker terug laten komen en zo mijn favorieten van het moment delen. Mijn  muziek beluister ik op Spotify en Youtube.

Vandaag:



Imagine Dragons

Battle Cry


Ik ken deze band eigenlijk nog niet heel erg lang maar sinds Demons ben ik wel een beetje gek op ze geworden. Ze gebruiken lekker veel gitaren en drums wich I adore. Lekker hard, lekker rauw, lekker meebleren, love it!
Op dit moment staan er 3 nummers van hun in mijn Spotify lijst. Demons, Battle Cry (uit de films Transformers; Age of Extincion) en Radioactive. 

Ariana Grande

Problem

Ken je dat, je bent de 20 voorbij en je kijkt stiekem soms nog naar Nickelodeon. Maar dan niet naar die stomme tekenfilms die ze tegenwoordig uitzenden (Spongebob telt niet mee, Spongebob is cool) maar naar die series van bijvoorbeeld Victorious en Icarly. Mevrouw Grande kende ik alleen van de serie Victorious waar ze een of ander onnozel kind speelt. Maar toen ging het strotje van mevrouw open. Op het begin vond ik het vreselijk (piepstem... yuk!) maar tegenwoordig vind ik het wel ok. Zo staan Break Free en Problem gewoon bij mij in mijn Spotify lijst. Maar dan heeft ze ook een lekker deuntje eronder zitten. Ik denk niet dat ik kan genieten van een ballad van haar. Maar goed deze twee vind ik zeker de moeite waard.

Enrique Iglesias ft Sean Paul


Bailando


Vroegâh, was ik fan van Enrique Iglesias. Als ik nu terug denk aan hoe vol mijn kamer met posters van hem hing. Pffff. Ik vond hem vroeger echt super knap maar nu eigenlijk absoluut niet meer. Z'n muziek was wel ok, ik heb alle albums nog steeds en eigenlijk vond ik zon album Insomniac nog het beste. Enrique ging opeens samenwerkingen aan met o.a Usher, Pitbull (2x) en Ciara wat mij niet zo beviel (die met Ciara en Usher waren nog ok) maar daarna ben ik echt afgehaakt. In 2008 heb ik officieel afscheid genomen van Enrique Iglesias. Nu in 2014 is hij samen gaan werken met Sean Paul en deze samenwerking vind ik dan weer helemaal geweldig. Ondanks dat ik een rock meisje ben kan ik ook heel erg genieten van bachata, salsa en merengue. Zowieso Spaanstalige liedjes. Maar dat is meer omdat ik het een super mooie taal vind. Maaar wat betekend Bailando nou eigenlijk? Als Google Translate eens niet tegen me zit te liegen betekend het dansen. Ok leuk... maar eigenlijk moet je de betekenis niet willen weten want vaak verpest dat het liedje weer :)

The Script

Superheroes

Vorig jaar tijdens Pinkpop heb ik de mannen van The Script gezien. Ik kende 2 nummers van ze (3 maal raden, ja inderdaad For The First Time en Hall of Fame met Will.I.Am) maar dat was het dan ook. Maar toen ik ze eenmaal live had gehoord was ik helemaal weg van ze. Maar dan wel voornamelijk hun hits en niet hele albums. Op dit moment staan zo goed als al hun hits op mijn Spotify lijst en ook hun allernieuwste hit Superheroes. Ik wilde heel graag naar hun concerten gaan maar helaas heb ik niemand die met mij mee wilde (niemand die mijn muzieksmaak steunt :( ) dus helaas moet ik ze weer overslaan. Ach dan maar deze liedjes over and over again grijs draaien :)


Wie vind jij op dit moment heel erg goed? Wil je mijn Spotify lijst volledig zien? Tik mijn voor en achternaam in en dan kijk je naar de lijst Story of my life, want ja, muziek is mijn leven :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten