donderdag 11 juli 2013

Hai, It'sa me!

Hoooooii,,

Welkom op mijn blog!

Mijn naam is Chantal, maar mijn vrienden noemen mij Tallie.
Ik kom uit onze mooie grote hoofdstad, Amsterdam en ik ben 4e jaars student aan het Groenhorstcollege in Barneveld, waar ik de opleiding Paraveterinair assitente (of in het Nederlands, dierenartsassistente) doe.

Al enige tijd denk ik eraan om een echte blog te maken. Een jaar geleden deed ik dit met Talliesworld. Dit heb ik niet lang volgehouden.
Nu wilde ik opnieuw beginnen met een schone nieuwe blog en hoop dit voort te gaan zetten zodat ik toch nog wat te doen heb met al die vrije tijd die ik heb.

Deze blog zal gaan over lifestyle, make-up en andere random dingetjes.
Ik hou van creatief bezig zijn, zingen (al zijn mijn ouders daar niet altijd even blij mee ^.^) Tekenen en dansen (niet professioneel ofzo, maar gewoon met uitgaan bijvoorbeeld). Uitgaan en gek doen vind ik ook helemaal geweldig, vooral met mn lieve vriendinnetjes en vriendjes.

Deze blog was een kleine voorstelronde. Ik hoop jullie vaker te zien!

x
Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten