dinsdag 20 augustus 2013

By The Face make up lakje

 


Hallo

Ik ben sinds maandagnacht 04:00 weer thuis van twee weken Lanzarote en ik wil jullie heel graag mijn enigste (ja echt enigste) aankoopje laten zien die ik daar gescoord heb.

Bij het hotel zat een lange boulevard van zon ongeveer 6 km lang. Ik zat op het saaie gedeelte met een paar prullaria winkeltjes en een spar zat. Ik moest eerst een paar km lopen wilde ik het interessante gedeelte zien.

Op die boulevard staan meerdere filialen van een van de bekendere warenhuizen van Spanje. Fund Grube. Dit zijn een soort, ik noem ze maar even voor de makkelijkheid, mini Bijenkorfjes. Niet zo duur als de Bijenkorf maar het idee van een Bijenkorf. Hier worden schoenen, tassen, make up, parfum, zonnebrillen en kleding verkocht. Van high end tot budget.

Ik vond het wel een grappige winkel maar wilde niet teveel geld uitgeven. Tot mijn oog viel op een super mooi glitter product. De kraai in mij ontwaakte uit der slaapje en ik stapte er direct op af.
Daar stond ze dan... in mijn ogen, de perfecte glitter nagellak.



Isn't she pretty! De perfecte rosé glitternagellak! Dekt goed in twee lagen, een derde maakt hem nog mooier. En nee, het is geen simpel topcoatje, nee het is gewoon een totaal dekkende glitternagellak! En droogt ook nog vrij snel op! +100000000!

Ik liep met een super grote lach op mn gezicht de winkel uit en mijn dag kon niet meer kapot, ook vooral omdat het lakje maar 2 (!!) euro koste!

By The Face Make up is een Spaans merk wat ook niet ergens anders dan Spanje en de Canarische Eilanden te koop is. Voor de rest heeft het lakje geen naam en kan ik nergens een nummer ofzo vinden, want op de achterkant staan verschillende nummers ;)


 
 
Een close up op de nagels... Hij is heel lastig te fotograferen door de glitters. Maar in het echt issie echt... wauw! Vooral met de zon erop. Ik kon niet stoppen met kijken, liet men nagels aan iedereen zien en bekeek ze in verschillende situaties (nep licht, zonlicht, savonds, overdag, onderwater etc.)
Echt.. Hoe blij kan je zijn met een nagellak? Ik kan er in ieder geval heel blij van worden!
 
Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten