dinsdag 28 januari 2014

Guilty Pleasures

Iedereen heeft ze, Guilty Pleasures.
Dingetjes die je (stiekem) leuk vind of verslaafd aan bent.
Het begint met iets kleins, je neemt een keer een snoepje waar je uiteindelijk verslaafd aan raakt of bijvoorbeeld een acteur waar je geen genoeg van kan krijgen.
Hier zijn de mijne op een rijtje, want ja, ik heb ze ook. Schuldig ja ik weet het.


Zonnenbloempitten.



Ik weet het, ik ben geen hamster, maar echt begraaf me onder zonnebloempitten en ik vreet mezelf weer omhoog. Gezouten zonnenbloempitten, oh nom nom nom. Vroeger ging ik vaak naar de Beverwijkse bazaar en kon je echt een vet grote zak voor een 2 euro kopen. Helaas/gelukkig ligt Beverwijk niet om de hoek en kan ik die zakken niet meer halen maar he Action, Xenos en de Big Bazar zijn mijn pittendealers... ja.. nom nom. Terwijl ik dit zit te tikken zit ik er ook op te knagen.

Lipstick en Nagellak

There, i said it, en soms kan dit nog wel eens een probleem zijn. Zoveel mooie kleurtjes, zo weinig geld. Tegenwoordig heb ik meer te besteden dus gaat het ook naar de wat duurdere merken. De laatste tijd heb ik alleen maar wat grotere bedragen uitgegeven aan Lipstick. Ik doneerde men geld aan Yves Saint Laurent en Bobbi Brown.  Ik heb altijd gezegd dat ik van mijn eerste echte salaris een dure lipstick ging kopen. Ik kocht er in korte tijd per ongeluk 3. Ik kon er niets aan doen. De MUA swatchte ze voor me en ze lagen in me mandje. Automatisch liep ik naar de kassa en pakte ik mijn pinpas, stak hem in het apparaat en toetste zo me pincode in. Jammer zeg dat je dat niet terug kan brengen... vreeeeeeeeeeeselijk. Mijn lipstick en nagellak stash is niet bijster groot maar voor mijn gevoel loopt het al klein beetje uit de klauwen :P

Zoete luchtjes

En dan niet in parfum vorm, want ik hou echt absoluut niet van parfum, alleen van mijn Lady Gaga luchtje. Nee zoete luchtjes in bijvoorbeeld bodybutters en  zeepjes. Als voorbeeld nemen wij Snowfairy (lush), The Godmother (lush) en  de vele bodybutters van de bodyshop. Altijd als ik in de stad loop ga ik even naar binnen bij de Lush of bij de Bodyshop. Momenteel ben ik in het bezit van 5  heerlijke geuren waar ik gewoon niet vanaf kan blijven als ik onder de douche sta of er net vandaan kom. Dan kom ik de douche uit en dan ruik naar een mengelmoes van citroen/limoen met kauwgom. Ga ik me kamer in smeer ik me in met of me mango bodybutter of de aardbei bodybutter van The Body Shop. Het is de schuld van mijn vriendinnen dat ik verslaafd ben aan de bodybutters van  TBS. Het is in Parijs begonnen.

Panda's

Hoi ik ben Chantal en ik hou van panda's. Heeft het meer uitleg nodig? Panda's zijn lief, schattig, knuffelig, fluffy en schattig en fluffy en schattig en en en  I love them <3. Alles waar een panda op zit wil ik in mijn bezit. Thank you Primark voor het in de winkel hebben van een panda muts (A)


En zo kan ik een meterslange blogpost maken maar dit zijn mijn echte top guilty pleasures. Wat zijn de jouwe?

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten