dinsdag 12 augustus 2014

Oh he jij ook weer eens hier?

Ja het spijt me, ik had echt de hele tijd geen inspiratie om een post te schrijven. In de tijd dat ik weg ben geweest is er een heleboel gebeurd.

Zo ben ik al bijna een half jaar werkloos. Ik heb een half jaar in een dierenwinkel in Purmerend mogen werken maar toen ze erachter kwamen dat ik toch te duur werd werd ik er met een rotsmoes en zonder pardon eruit gekickt en nu zijn we dus weer opzoek naar een nieuwe baan,
Ondertussen heb ik wel een nieuw zaterdag baantje erbij. Ik werk voor Cosine benelux waar ik voor de merken Eukanuba en Iams naar dierenwinkels en tuincentra ga om deze merken aan diens klanten te verkopen. Vorige maand ben ik nog werknemer van de maand geworden en daar ben ik stiekem best trots op aangezien ik eigenlijk toen pas 4 zaterdagen gewerkt had ;)
Aan de ene kant leuk werk maar tis niet waar ik voor ben opgeleid natuurlijk. Nu dus ernstig opzoek naar een baan erbij maar dat gaat goed komen ^.^
Oh wil je zelf ook nog bijklussen? Ze zoeken nog mensen bij Cosine :)



Sinds Valentijnsdag mag ik ook Frank mijn lieve vriendje noemen. Na 2 stiekeme dates, en maandenlang whatsappen zijn we een stelletje geworden en dat betekend dat ik aankomende donderdag 14 augustus al een half jaar lang mag zeggen dat Frank de mijne is en dat hij mij heel gelukkig maakt <3






Ik ben voor het eerst in mijn 22 jarig leventje thuis gebleven terwijl mijn ouders vakantie in het buitenland aan het vieren waren. De twee mooiste weken sinds lange tijd. Heel veel vrijheid en natuurlijk koken wat je zelf wilt! lekker allemaal receptjes uitgeprobeerd waarvan de meeste echt te jammie waren! Helaas kon vriendlief niet altijd bij mij zijn omdat hij stage loopt waardoor het stiekem een heel klein beetje eenzaam ook was maar ik had genoeg afleiding :) Zo had ik een strand feest met mijn beste vriendinnetje in Bloemendaal, hadden we een feestje in het kraakpand van vrienden van mijn vriend en ben ik nog naar Ouwehand geweest ^.^ en natuurlijk biosje gepikt, want sinds 4 maanden heb ik een pathe unlimited kaart waar ik gretig gebruik van maak :)

Ik hoop nu dat ik weer zin krijg (en inspiratie) om weer blogposts te maken. Ik moet het tegenwoordig op mijn laptop doen omdat mijn vaste pc helaas gesneuveld is waardoor ik geen foto's van mijn spiegelreflex meer kan gebruiken. Maar dat gaat helemaal goed komen :)

xxx

Tallie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten