vrijdag 29 augustus 2014

Essie Ruffles and Feathers & Urban Jungle



In ons kleine buurtwinkelcentrumpje Molenwijk zit al sinds weet ik hoe lang al een DA.
Alleen kom ik hier eigenlijk nooit omdat ik niet van die winkel hou, ik ben meer van de Kruidvat, Etos, ICI Paris en heeeeeeeel soms de Douglas.

Maar sinds een paar jaar (?) verkoopt de DA ook Essie nagellak. 
Ik koop eigenlijk nooit dure nagellak. Bij mij vind je geen Dior, Chanel, MAC of een ander high end merk in mijn nagellak stash. Waarom weet ik eigenlijk niet.  Ik heb lipsticks van dure merken maar dure nagellak komt er bij mij niet in. 
Nou is Essie geen duur merk maar toch vind ik hem net te duur om elke keer te kopen. Of het moet zon mooi kleurtje zijn dat ik denk; nou ok voor deze ene keer dan.

Meestal koop ik mijn Essie lakjes als deze 50% korting hebben. En vandaag heb ik er weer 2 kunnen scoren met deze mooie aanbieding wat het toch wat leuker kopen maakt. Ipv 2 voor 20 euro heb ik er nu 2 voor 10 euro.



Essie Ruffles & Feathers is een mooie zeegroene kleur. Op de website word ie omschreven als Peacock Teal. Ik gebruik 2 dunne lagen waar je de kleur mee kan opbouwen. Je zou een laag kunnen gebruiken maar ik vind hem dan zelf nog te sheer. Je ziet je witte nagelrand er nog wel goed doorheen. De 2e laag maakt hem een stuk mooier. Deze bijzondere kleur had ik zeker nog niet en vult mooi aan bij mijn collectie. Love it!!

Essie Urban Jungle is een hele lichte, tegen wit liggende, lila kleur. Op de website van Essie word ie beschreven als een Orchid kleur. Van dichtbij zie je de lila tint er echt in zitten. Ook voor deze gebruik ik 2 laagjes omdat de kleur net even te sheer is voor 1 laagje. Mooi bij gebruinde handen! Let wel op want hij lakt een beetje streperig. Alleen vind ik de naam niet echt kloppen :p Bij een naam als Urban Jungle denk ik gauw aan een groene of bruine kleur. Alsnog heel blij met dit aankoopje :)

Swatch time! Urban Jungle 2 lagen, Ruffles & Feathers 1 laag







 Essie is te koop bij onder andere Etos en DA drogisterijen! En Online via www.Essie.com.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten