zondag 31 augustus 2014

Too Much Information Tag




Jaaaa het is weer eens tijd voor een tag :)
Vandaag de TMI tag die op vele blogs de ronde doen! Ik zag hem bij Farah en dacht nu ga ik hem ook doen!

3...2...1.....GO


1. Wat draag je?

Een grijs shirtje van de New Yorker en een zwarte joggingsbroek van de Decathlon.. Chill modus is nog aan.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Yes yes

3. Heb je weleens een vervelende break-up gehad?


Ja, helaas wel

4. Hoe lang ben je? 

1.80

5. Hoeveel weeg je?

Tis maar een getal he ;)

6. Heb je tattoo's?

Nee, maar zou er wel heel graag een paar willen. Zowieso wil ik iets met een uil en iets met muziek in combinatie met een vogel. Ik heb een passie voor vogels (met name uilen en gieren) en muziek. Misschien wil ik nog ergens een tekst van 30 Seconds to Mars of in ieder geval het logo.


7. Heb je piercings?

Nee, en ik heb daar eigenlijk ook niet echt interesses in. Een helix vind ik nog wel leuk maar voor de rest ben ik niet zo van de piercings

8. OTP?

Ja man, top man!  Geeeeeeeeeeeeeeeen idee

9. Wat is jou favoriete fictieve TV koppel?

Ichabod Crane  en Abbie Mills van Sleepy Hallow. Geen liefdeskoppel maar wel een leuk duo :)




10. Wat is je favoriete serie?

Oh ik heb er best veel, Orange is the new Black, Sleepy Hallow, American Horrorstory, Awkward, Once Upon A Time, Devious Maids. Dat zijn zon beetje de series die ik echt online volg en waar ik hele seizoenen van achter elkaar kan kijken. Oh en de anime serie Sword Art Online

11. Wat is je favoriete band?

30 Seconds to Mars & Kane <3

12. Wat mis je?
Mijn in december overleden konijntje Foxy, als ik eraan denk hoe ze erbij lag kan ik alweer gaan zitten janken.

13. Wat is je favoriete liedje?

Mijn all time favoriete liedje is Hoobastank - The Reason en 30 seconds to mars - The Kill.  Op dit moment luister ik veel Dotan - Home en Imagine Dragons - Battle Cry

14. Hoe oud ben je?

Ik ben 22 jaar en word in november alweer 23

15. Wat is je sterrenbeeld?

Schorpioen

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?

Lief, humor, zorgzaam, een luisterend oor, gekte

17. Wat is je favoriete quote?

Leef je leven zoals je zelf wilt18. Wat is je favoriete acteur?

Vin Diesel, Jammie 


19. Wat is je favoriete kleur?
Roze en rood

20. Harde muziek of zachte muziek?

Hard, harder, hardst :)

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Naar mijn kamer, ik schaam me vaak voor mijn gevoelens en ben snel gekwetst en emotioneel en wil niet dat iedereen dat ziet.

22. Hoe lang douche je?

Ik heb een hekel aan douchen maar als ik er eenmaal onder sta ben ik er niet onder vandaan te slaan, half uurtje denk ik?

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Ligt eraan of ik zin heb om uitgebreid me gezicht op te maken, als ik haast heb of er niet bijzonder hoef uit te zien kan ik in 10 minuten klaar zijn. Ga ik uit of moet ik er beter uit zien ben ik gerust 45 minuten bezig

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Vaak genoeg, Ik werd vroeger altijd gepest en werd ook zo nu en dan geslagen. Vaak deed ik zelf niets terug omdat ik dat niet durfde maar ben het ook wel een paar keer goed zat geweest en heb ik van me af gebeten. Geen grote vechtpartijen ofzo, ik was van het krabben :)

25. Wat is een turn-on?

Een baard en een lieve lach. Of een lief compliment op een moment dat je het niet verwacht. Of een knuffel

26. Wat vind je een afknapper?

Stinken en de hele tijd over andere meiden praten die mooier en slanker dan je zijn 

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?

Ik was vroeger wel eens bezig met filmpjes maken maar meer als in slideshows met foto's met een nummer eronder. Maar echte tutorials of shoplogs heb ik nooit gemaakt

28. Heb je angsten?

Alleen achterblijven, een geliefde kwijtraken, paarden, nat voedsel (als in je heb afgewassen en er drijft eten in het afwaswater), horrorfilms

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Net nog bij de gedachte aan mijn konijntje

30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

geen idee meer wanneer ik het zei maar was in iedergeval tegen mijn vriend

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?

Dat is mijn naam zon beetje op elke game of social media of wat dan ook.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

The fault in our stars

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Awkward

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

mams
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

Shanna is een vriendin die ik via mijn vriend heb leren kennen, ik heb haar ratten verzorgd toen ze op vakantie waren en nu zijn ze terug en appte ze me dat de ratten nog steeds leefden en hoe haar vakantie was

36. Wat is je favoriete eten?

Pasta en sushi. Oh en stiekem is de geheime taart van mijn vriendje ook erg lekker.

37. Waar wil je nog graag naar toe?

China en Japan, voor het eten, de cultuur, de games en gewoon omdat het super toffe landen zijn!


38. De laatste plaats waar je was?

Amsterdam

39. Heb je een crush?

Yes, op mijn lieve vriendje Frank <3


40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Donderdag ochtend

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Phoe geen idee
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Zuur en dan het liefst rode snoepjes. Of groene met de hoop dat het appel smaak is

43. Welke instrumenten speel je?

Hoi, ik ben een noob en kan geen enkel instrument bespelen

44. Wat is je favoriete sieraad?

Mijn ketting, dit is een hanger met mijn naam in hiërogliefen. Die heb ik gekocht in Egypte 4 jaar geleden en draag hem nog steeds elke dag. Hij is van echt zilver maar verkleurd echt super snel, ik laat hem wel eens schoonmaken dan glinstert hij weer mooi maar ik vind het gekleurde net even wat leuker. Het lijkt dan alsof hij erg oud is ofzo. Er hangt ook een pandora kraal aan met 21 erop. Die kreeg ik voor mijn 21e verjaardag van mijn oom en tante. 



45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Focus T25 probeer hem een paar x per week te doen

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

Imagine Dragons - Battle Cry

47. Wat is je favoriete openingszin?

Die gebruik ik niet

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
 ^

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

Nu nog, ik ben net wakker en lig nog met me laptop in bed

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die mijn blog leest :)



1 opmerking: