donderdag 4 september 2014

Primark Fashion Nails

Afgelopen maandag had mijn vriend de heropening van de fysiotherapie praktijk waar hij stage loopt. Of ik ook meewilde maar dan moest ik wel op "chique".
En zo ging ik zondag met een vriendin gezellig spontaan naar Zaandam om even een nieuwe outfit te scoren. Want echt hele nette kleding had ik niet (lees; een colbert of een nette broek).

Uiteindelijk belanden we in de Primark (duh) en zag ik hele mooie lichte kunst nagels liggen.
Mijn nagels waren te kort om netjes te zijn, niet omdat deze zijn afgekloven maar omdat ik ze allemaal kort geknipt had omdat ze ongelijke lengtes hadden. Ik nam 2 pakjes mee naar huis!



Ik nam een neutraal pakje en eentje met een blauwe aztek print erop. Diezelfde zondag deed ik ze er maar gelijk op. Scheelde een hoop tijd op maandag aangezien ik even uitgebreid de tijd wou nemen. 

Het aanbrengen gaat heel eenvoudig. In het pakje zit een tubetje lijm en 24 nagels in allerlei lengtes en breedtes zodat er voor elke vinger wel een nagel geschikt is. 
De nagels plakken snel en drogen ook snel op. Doordat ik de creme kleurige nagels had gebruikt lijken mijn vingers smaller, langer en bruiner. Love it!
Maaaaaaaar...

Helaas. Ik liep naar me vader toe om mijn nagels te laten zien en ik kwam per ongeluk met mijn nagel tegen de deur. De nagel brak heel raar af en het deed zeer! Eerst probeerde ik de nagel nog een beetje mooi te knippen maar dat was natuurlijk geen gezicht. 
Met pijn (vooral pijn) en moeite heb ik de nagel eraf weten te krijgen en er een nieuwe op gedaan. De rest van de zondag bleven de nagels zitten. 
De volgende dag vielen er toch een paar steeds random los. Even plakken en weer verder maar is natuurlijk niet de bedoeling. Voor de zekerheid had ik het pakje en de lijm meegenomen voor als ze onderweg zouden afvallen. 

Tijdens het feestje is er ook 1 af gevallen en op dinsdag was ik dat geplak zo zat dat ik ze eraf heb gehaald. Ze bleven er maar vanaf vallen en ik werd er lichtelijk gestoord van.
Als de nagels die nog geen 1 keer er vanaf zijn gevallen krijg je ze ook maar met moeite los. Het makkelijkste is even druk geven op de nagel en dan vallen ze er wel vanaf. Met pech moet je echt goed peuteren.
Er zullen hooguit wat kleine lijmresten achterblijven maar dat is er zo af.

Conclussie:
Leuk voor  een dag maar opzich zijn ze wel goed. Kunnen er snel af vallen maar volgens mij ligt dat meer aan je eigen nagels of wat je doet met je handen.
De nagels zijn gekocht bij Primark Zaandam en kostten €1,50



Draag jij wel eens kunst nagels?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten