maandag 1 september 2014

This months Favorites



Het is alweer september! Wat gaat het hard! 
Dat betekend dat ik volgende maand alweer een jaar afgestudeerd ben en tegelijk ook alweer een half jaar werkeloos ben wat me echt de spuigaten uit aant komen is. 
Maar ook dat ik elk weekend zon beetje wat te doen heb. Aankomend weekend gezellig naar Harders Plaza met vrienden bijvoorbeeld. Verder in september een feestje bij mijn vriend en tevens een afscheidsfeestje van een vriend die naar Mali gaat en een sushi date met Miranda!

Dat september begint betekend ook tijd voor een maandelijks artikel. Zoals de meeste blogs dat doen ga ik me er ook aan wagen. Een This months favorites!
Deze maand alleen nog beauty. Vanaf september ga ik ook lifestyle en andere onderwerpen erbij nemen.



Van boven naar beneden van links naar rechts:
  • Flormar Terracotta Blush-On nummer 45
    • Super mooie lichtroze gebakken blush met een subtiele gouden glitter! 
  • Merkloos bruin oogschaduwpalletje
    • Vorig jaar met kerst kreeg ik van mijn opa en oma een metalen kistje met make-up erin. Hartstikke lief maar ik weet dat de make up die er meestal in zit niet veels soeps is. Toch ging ik deze maand eens naar de pigmentatie kijken van alle producten.. Echt mijn mond klapte open! De pigmentatie is nog beter dan sommige high end merken!  Dit palletje is zo mooi! Beetje creamy maar makkelijk op te brengen en zoals ik al zei; de pigmentatie... OH EM DJIE!
  • Inglot eyeshadow pearl 397
    • Ik heb deze in een 3 pans freedom system zitten en gebruik deze vaak als highlighter op me wangen, onder mijn wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek.
  • Essence I Love Stage oogschaduwprimer
    • Regel nummer 1 bij het aanbrengen van oogschaduw... allereerst een primer! De primer houd mijn oogschaduw keurig op zn plaats de hele dag door en dat voor een heel goedkoop prijsje en ook ontzettend zuinig. Ik gebruik hem nu zon 3 jaar en ben net bezig met mijn 3e flesje
  • MAC Candy Yum Yum
    • Knal knal knal knal knal roze. Oh yeah i love it.
  • Essence Lash Mania Reloaded mascara
    • Pikzwart, volume en lengte en krul! Wat wil je nog meer!?
  • Etos kohlpotlood zwart
    • Ik heb deze al zo lang dat ik geen nummers niets meer kan lezen. Door de jaren heen heb ik altijd deze gebruikt. Wel steeds slijpen zodat ie nog hygiënisch blijft. Heb er al vele versleten in al die jaren.
  • Flormar lipliner nr 216
    • mooie knale roze lipliner die precies dezelfde kleur heeft als Candy Yum Yum. Ik gebruik hem over de hele lippen zodat Candy Yum Yum niet gaat bloeden en ook niet raar gaat zitten als deze gaat vervagen. Hierdoor blijft mijn lipstick zelfs nog zitten na een maaltijd!

Wat zijn jouw favorieten van de maand augustus?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten